تهران ۲۴.۹۹° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

‎سطح دغدغه متحصنین 

کد خبر: ۶۸۸۳۵



‎به گزارش معاصر به نقل از روزپلاس، ویدیویی از اظهارات متحصنین عفاف و حجاب مقابل ساختمان قوه قضائیه در فضای مجازی منتشر شده است آنچه در این ویدیو دیده می‌شود از دغدغه زیرانداز تا کلیپ سازی دخترخاله-پسرخاله‌های 10 ساله برای ابتذال و برخورد با روبیکا، تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام است.

‎این گوشه‌ای از اظهارات افرادی است که چندین روز است مقابل ساختمان ارتباطات مردمی قوه قضائیه تحصن کرده‌اند. اظهارات این افراد از اولویت‌های کشور گرفته تا ماجرای دخترخاله-پسرخاله‌های 10 ساله را در این فیلم ببینید.

‎افراد حاضر در این ویدیو برخلاف تاکیدات چند باره ولی فقیه که اقتصاد را اولویت اول کشور می‌دانند اولویت اول را فقط حجاب می‌دانند. این افراد معتقدند اولویت قوه قضائیه باید جمع کردن فساد اخلاقی و بعد از آن فساد اقتصادی خودش از بین می‌رود.

‎فردی در این ویدیو می‌گوید: دختر خاله و پسر خاله با هم کلیپ درست می‌کنند و با هم بازی می‌کنند، همین موجب رواج بیشتر ابتذال می‌شود.

‎فردی دیگر می‌گوید: خانم‌های مکشفه و بدحجاب از روی زیراندازهای ما رد می‌شوند.

‎هرچند هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت بحث حجاب و لزوم اقدامات متناسب فرهنگی و قانونی را انکار کند، اما اینکه عده‌ای برخلاف نظر رهبر انقلاب حجاب را تبدیل به اولویت اول کنند آن هم با این نگرش که حتی پیام رسان داخلی روبیکا را برنمیتابند جای تامل دارد.

‎بی‌قانونی در هرسطحی محکوم است و باید متناسب با قانون با آن برخورد شود.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز